Nuolatinė socialinių tinklų plėtra modernioje žinių visuomenėje kelia naujus iššūkius ir suteikia naujas galimybes. Pastaruoju metu vis daugiau dėmesio skiriama socialinių tinklų naudojimui švietime. Todėl šio straipsnio tikslas – pristatyti socialinių tinklų naudojimo švietime (tiek formaliajame, tiek neformaliajame) galimybes. Straipsnis modeliuojamas remiantis kokybinio tyrimo metodologinėmis nuostatomis. Jame pristatomo tyrimo pagrindiniai metodai – publikuotų tyrimo rezultatų metaanalizė ir kokybinė turinio analizė, leidusios atskleisti pagrindines socialinių tinklų, naudojamų švietimo poreikiams, galimybes, taip pat kai kurias galimas grėsmes. Straipsnyje pristatomi 2017 m. rugpjūčio – spalio mėn. straipsnio autorių atlikto tyrimo rezultatai, kurie leidžia teigti, kad moksliniai tyrimai, susiję su socialinių tinklų naudojimu ugdymo procese, daugiausiai sutelkti į suaugusiųjų švietimo nagrinėjimą. Socialiniai tinklai leidžia studentams tapti aktyviais bendradarbiais, kurti žinias ir keisti savo socialinę padėtį, interaktyviomis priemonėmis plečia įtraukaus mokymosi galimybes. Socialiniai tinklai griauna tradicinio mokymo nustatytas aiškias ribas tarp profesinės ir socialinės erdvės ir verčia kitaip pažvelgti į mokymo ir mokymosi procesus, remia ir palaiko interaktyvius tarpusavio santykius, komunikaciją, bendruomenę ir bendradarbiavimą, kuria edukacines erdves.