Straipsnyje teoriškai pagrindžiamos nuotolinio mokymo galimybės prisidėti prie Lietuvos kariuomenės taikos meto funkcinės veiklos kokybės gerinimo, atskleidžiamos pagrindinės nuotolinio mokymo funkcijos. Remiantis Lietuvos kariuomenės dokumentacijos ir mokslinės literatūros analize, straipsnyje išskiriamos nuotolinio mokymo taikymo Lietuvos kariuomenėje potencialo vertinimo dimensijos ir jas sudarantys kriterijai, išskiriami esminiai nuotolinio mokymo taikymo privalumai. Taip pat atskleidžiama, kaip nuotolinis mokymas galėtų prisidėti prie karinių pajėgų rengimo kokybės gerinimo ir operacinės personalo parengties užtikrinimo.
Straipsnio pabaigoje pateikiamos nuotolinio profesinio karinio rengimo privalumus apibendrinančios išvados, kurios galėtų būti panaudotos diegiant ir plėtojant nuotolinį mokymą Lietuvos kariuomenėje.