Cited by 8
Factors Impacting Sustainable Internationalization: a Case of Multinational Company

CONSUMER VALUE CO-CREATION IN ONLINE BUSINESS: THE CASE OF GLOBAL TRAVEL SERVICES
Rasa Smaliukiene, Lai Chi-Shiun, Indre Sizovaite
Journal  Journal of Business Economics and Management Volume 16, Issue 2 (2014), p. 325
CREATIVITY ENHANCEMENT IN LITHUANIAN FURNITURE MANUFACTURING BUSINESS ACCORDING TO INTERNATIONAL BUSINESS DEVELOPMENT / KŪRYBIŠKUMO SKATINIMAS LIETUVOS BALDŲ GAMYBOS PRAMONĖS VERSLE ATSIŽVELGIANT Į TARPTAUTINĮ VERSLO VYSTYMĄSI
Rita Zybartaitė, Ignas Dzemyda
Journal  Mokslas – Lietuvos ateitis Volume 6, Issue 1 (2014), p. 93
Dilemmas of Proximity: Motives Influencing Portuguese Firms’ Internationalization to Morocco
Joaquim Ramos Silva, Joana Neves, André Magrinho, Mário Franco, Margarida Rodrigues
Journal  Global Business Review (2024)
Key Motives for Internationalization Process of Small and Medium–Sized Enterprises
Lea Kubíčková, Marcela Votoupalová, Martina Toulová
Journal  Procedia Economics and Finance Volume 12 (2014), p. 319
Konkurencinį pranašumą lemiantys veiksniai ir internacionalizacija: sąsajų tyrimas
Renata Korsakienė
Journal  Verslas: teorija ir praktika Volume 13, Issue 4 (2012), p. 283
Mažų ir vidutinių įmonių internacionalizacija: aktualijos ir procesai globalizacijos sąlygomis
Renata Korsakienė
Book  (2022)
Specifics of the Internationalization Process of Czech Engineering SMEs
Lea Kubíčková, Martina Toulová, Marcela Votoupalová
Journal  Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis Volume 63, Issue 3 (2015), p. 947
The 8th International Scientific Conference "Business and Management 2014"
Renata Korsakienė, Danuta Diskienė, Greta Drūteikienė
Conference  (2014)