Straipsnyje nagrinėjami nuotolinio mokymo ir bendruomeniškumo jausmo skatinimo aspektai. Atkreipiamas dėmesys, kad Lietuvoje įvedus karantiną dėl COVID-19, ugdymo įstaigos (universitetai, mokyklos) pradėjo ugdymą organizuoti nuotoliniu būdu. Pedagogai susidūrė su informacinių komunikacijos technologijų (IKT) kompetencijų stygiumi ir kitais didaktikos (metodikos) taikymo iššūkiais. Publikacijose apžvelgiamas technologinis pedagogikos žinių (Technological Pedagogical Content Knowledge–Web, TPCK-W) modelis. Norint sėkmingai vykdyti ugdymą nuotoliniu būdu, pedagogui reikia didaktikos žinių, orientuotų į žiniatinklio (interneto) naudojimą (Web–Pedagogical Knowledge), dalyko metodinių žinių, susijusių su šiuo žiniatinkliu, taip pat jo mokomojo dalyko turinio pritaikymo prie žiniatinklio (interneto) žinių ir kompetencijų. Ugdymo turinio kūrėjams dėstytojams ir instruktoriams pateikiamas bendruomeniškumo jausmo skatinimo modelis, kuris sudaro sąlygas gerinti rezultatus, kelti studentų pasitenkinimą studijomis ir mažinti jų atkričio (angl. dropout) galimybę.